Back to Article List

Black Friday Guide 2025 - Πλήρης οδηγός για eshop Προσφορές & Εκπτώσεις

Black Friday Guide 2025 - Πλήρης οδηγός για eshop Προσφορές & Εκπτώσεις
Η Black Friday 2025 πλησιάζει και φέτος ο ανταγωνισμός αναμένεται πιο έντονος από ποτέ. Αν διαχειρίζεστε ένα eshop, τώρα είναι η στιγμή να οργανωθείτε στρατηγικά, να ξεχωρίσετε με σωστές κινήσεις και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρουν η Skroutz και η Hostnetics.

Με τη σωστή προετοιμασία, μπορείτε να μετατρέψετε τη φετινή Black Friday σε μια από τις πιο κερδοφόρες περιόδους του χρόνου. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό και δείτε πώς θα το πετύχετε.

1. Επιλέξτε τα σωστά προϊόντα για προσφορά

Δώστε προτεραιότητα στα προϊόντα με υψηλή ζήτηση, επαρκές απόθεμα και ανταγωνιστική τιμή. Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Data & Insights της Skroutz (δωρεάν έως 30/11) για να εντοπίσετε τα προϊόντα που έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση και τις νέες τάσεις της αγοράς.

Αν θέλετε να «ξεστοκάρετε», η Black Friday είναι η ιδανική περίοδος για μεγαλύτερες εκπτώσεις που προσελκύουν νέους πελάτες και αυξάνουν την επισκεψιμότητα του eshop σας.

2. Δώστε προβάδισμα στα προϊόντα σας

Ξεκινήστε νωρίς την προώθηση των Black Friday προϊόντων σας. Ενεργοποιήστε καμπάνιες μέσω της Υπηρεσίας Διαφήμισης Skroutz, εμπλουτίστε τις περιγραφές των προϊόντων με ποιοτικό περιεχόμενο και ενισχύστε την παρουσία σας ανεβάζοντας short videos (reels) από τον λογαριασμό σας στο Skroutz.

Οι επιχειρήσεις που ξεκινούν νωρίς τις καμπάνιες τους αποκτούν ισχυρότερο brand awareness και αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες πώλησης στην περίοδο αιχμής.

3. Εξασφαλίστε express παράδοση στα προϊόντα σας

Οι καταναλωτές συγκρίνουν πάντα τιμή και ταχύτητα παράδοσης πριν αποφασίσουν από πού θα αγοράσουν. Για αυτό, φροντίστε να προσφέρετε τα προϊόντα σας με άμεση παράδοση μέσω της υπηρεσίας FBS (Fulfilled by Skroutz).

Τι είναι το FPS;

Το FBS είναι η υπηρεσία που αναλαμβάνει για εσάς όλη τη διαδικασία διεκπεραίωσης παραγγελιών - από την αποθήκευση και συσκευασία μέχρι την αποστολή και διαχείριση επιστροφών.

Το FBS εξασφαλίζει:

  • Παραδόσεις 7 ημέρες την εβδομάδα
  • 100% ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών
  • Μειωμένο ρίσκο επιστροφών
  • Άμεση πληρωμή με την καταχώρηση της παραγγελίας
  • Χαμηλότερη προμήθεια για μικρά προϊόντα έως 7€
  • Ενίσχυση για το Pro Seller Badge - Όλες οι FBS παραγγελίες μετρούν υπέρ των επιχειρησιακών στατιστικών σας
  • Buy Box προτεραιότητα - Τα προϊόντα FBS εμφανίζονται πιο συχνά στην προτεινόμενη επιλογή
Επικοινωνήστε έγκαιρα με τους προμηθευτές σας για να εξασφαλίσετε stock, ειδικά σε προϊόντα με υψηλή ζήτηση.

4. Προγραμματίστε έγκαιρα τις προσφορές σας

Καταχωρήστε τις Black Friday προσφορές σας έως τις 14 Νοεμβρίου για όλες τις αγορές. Έτσι διασφαλίζετε ότι οι προσφορές σας θα εγκριθούν και θα προβληθούν εγκαίρως, αποκτώντας προτεραιότητα για badges και καμπάνιες.

Όσο πιο γρήγορα κινηθείτε, τόσο το καλύτερο. Οι καθυστερημένες καταχωρήσεις ρισκάρουν χαμηλότερη προβολή και μειωμένη επισκεψιμότητα.

5. Επεκτείνετε τις πωλήσεις σας σε Ρουμανία και Κύπρο

Μέσα από τον χώρο συνεργατών μπορείτε να ενεργοποιήσετε αποστολές προς Ρουμανία και Κύπρο, αξιοποιώντας το OSS (One Stop Shop). Έτσι, οι προσφορές σας θα γίνουν διαθέσιμες σε νέες αγορές, αυξάνοντας την πελατειακή σας βάση και τις πωλήσεις σας κατά την περίοδο της Black Friday.

  • Check-list Επιτυχίας για τη Black Friday 2025
  • Μελετήστε τις τάσεις μέσω Skroutz Data & Insights
  • Διαχειριστείτε σωστά το απόθεμά σας
  • Δηλώστε με ακρίβεια τη διαθεσιμότητα των προϊόντων
  • Φροντίστε τη συσκευασία - το 45% των επιστροφών το 2024 οφειλόταν σε κακή συσκευασία
  • Ακολουθήστε τον κώδικα δεοντολογίας για αληθινές εκπτώσεις
  • Παρακολουθήστε την απόδοσή σας μέσα από τον χώρο συνεργατών του Skroutz

Black Friday 2024: Ανασκόπηση

Ανάλυση δεδομένων: 25/11-01/12/2024

  • Ο τζίρος των επιχειρήσεων αυξήθηκε +38,93% στο Marketplace σε σχέση με το 2023.
  • Οι παραγγελίες μέσω FBS εκτοξεύτηκαν +133,98%.
  • Η Black Friday είχε +87% σε πωλήσεις στο Marketplace, ένω η Cyber Monday +40%, συγκριτικά με τον μέσο των αντίστοιχων ημερών το τελευταίο 2μηνο.

Πώς να αξιοποιήσετε τη Black Friday για ανάπτυξη του eshop σας

Η Black Friday δεν είναι μόνο μια περίοδος προσφορών - είναι μια ευκαιρία για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του eshop σας. Με τη σωστή τεχνολογική υποδομή, βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήστη και ισχυρές καμπάνιες, μπορείτε να μετατρέψετε το αυξημένο ενδιαφέρον σε σταθερή ανάπτυξη.

Η ομάδα της Hostnetics, ως Skroutz Experts σε Growth & Tech, μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε το eshop σας, να βελτιώσετε τις επιδόσεις του και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επισκεψιμότητα της Black Friday.

Μην αφήνετε την επιτυχία της Black Friday στην τύχη της!

Οργανωθείτε, σχεδιάστε έγκαιρα τις ενέργειές σας και αξιοποιήστε κάθε διαθέσιμο εργαλείο που προσφέρει το Skroutz και η Hostnetics. Με στρατηγική, συνέπεια και σωστό timing, το eshop σας μπορεί να σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη αυτή τη χρονιά.

Powered by WHMCompleteSolution